TALDE LANA: ANIMATU GURERA!!
Kaixo denoi. Nire blogaren bidez gure lan taldean sartzea animatu nahi zaituztet. Ikus dezazuen zerotik ez daukazuela hasi beharrrik orain arte egindako lana partekatzen dizuet.
Taldekideak:
Nerea Larrarte eta Amanda Oribe
Gutxienez behar dugu...
|
Ongi egoteko behar dugu...
|
Bikain aritzeko behar dugu...
|
|
KOLABORAZIOA
BULTZATZEKO EDO SUSTATZEKO
|
Taldean lan egiten jakitea.
Irakaslea prest egon behar da
aldaketarako eta motibatuta.
|
Talde giroa egotea, konfidantza,
konplizidadea, bakoitzaren indarguneak ezagutzea.
|
Lan taldean aritu, elkarlana eta denon
ekarpenak sustatzea.
Elkarlana eta giro egokia.
Errespetua bai taldekideen artean eta
bai lanean lortzen diren ideiak aurrera eramateko.
Erronkak sortu.
|
KOMUNIKAZIOA
BULTZATZEKO EDO SUSTATZEKO
|
Elkarrekin hitz egiteko espazioak.
Elkarrizketa ondo bideratu (bestea
entzun, zer esango dugun ondo pentsatu, galderak egin, azalpenak eman…)
|
Mahaiak taldekatuak egotea.
Lan dokumentu bateratuak erabiltzea.
Talde lana bultzatzea eta baloratzea.
Talde lana aurrera eramateko baloreak
lantzea eta bertan indarra jartzea.
|
Hurbiltasuna taldekide eta irakaslearen
artean.
Talde kooperazioa.
Iritziak, ideaiak eta gure nahiak
kontuan hartu. Eztabaidak sotu baina beti errespetua landuz hitz egiteko
txandak errespetatuz, besteen ideiak entzunez…
Google docs eta antzekoprogramak
erabiltzea komunikatzeko eta lana partekatzeko. Aldaketak edozein momentuan
egin ahal izateko.
Akatsak errespetatu eta aldaketak egin
behar direla onartu.
|
EDUKIAK
PROPOSATZEKO
ETA
LANTZEKO
|
Ideiak izan.
Elkarri adierazi eta aztertu.
Motibazioa.
|
Egoera problema ezberdinak mahai gainean
jarri eta erabaki ondoren zer landu nahi dugun aztertu eta erabaki.
Hori aurrera eramateko talde eztabaida.
|
Tresnak aurkeztu.
Ondo planifikatu.
Helburua betetzen dugunean erronka berri
bat sortu.
|
PENTSAMENDU
KRITIKOA
GARATZEKO
|
Informazioa jaso eta aztertu.
Kontrastatu.
|
Informazio jasotzeko baliabide
desberdinak: ordenagailuak, entziklopedia, bideoak… ideiak garatzen eta
informazioa kontrastatzen joateko baliabide desberdinak: paperean, baliabide
informatikoak...
|
Beharrizanak identifikatu.
Denon ideiak kontuan hartu bide egokia
bilatzeko.
Ikasleak egoera desberdinetan kokatu
egoera horietatik nondik joango diren ikusteko.
|
SORMENA
ETA BERRIKUNTZA
SUSTATZEKO
|
Guztien ideiak onartzea eta entzutea.
Ideia ezberdinak baloratzea.
|
Aniztasunaren ikuspegiak balorea izatea:
irakasleak eta ikasleak honetan ezagutza izatea.
Ideia berriak, originalak, ezberdinak
txalotu eta erabili.
Gauza berriak egiteko ausardia eta
gogoa.
Formazioa ideia berriak jasotzen
joateko.
Kolaborazioa, batzuek eta besteek
dakitena konpartitu eta honi gauza berriak gehitzeko.
|
Ikasle eta Irakasleen ideiak batu
proiektu berriak sortzeko.
Motibazioa eta jarrera irekia.
Aldaketei aurre egin, beldur ez izatea.
|
KUDEAKETA-
ESTRATEGIAK
IZATEKO
ETA
GARATZEKO
|
Espazio egokiak.
Tresna eta baliabideak izan.
Denboralizazio egokia.
|
Baliabide egokiak.
Konpetentzia digitalak ezagutu.
|
Calendar, drive, eta antzekoak erabili.
|
Ikusten duzuen bezala, orain arte Amanda Oribe eta nik neuk, Nerea Larrartek sortutako lana dugu baina duela gutxi animatu den beste talde kide berri bat ere badugu: Amaia Agirreurreta. Ongi etorri Amaia!
Ea ba jende gehiago animatzen zareten! Bigarren hezkuntzan tresna digitalak lehen hezkuntzan baino gehiago erabiltzen dela garbi dago baina lehen hezkuntzan ere garatzea garrantzitsua da ikasleak, lehenengo etapa honetatik pasatzen baitira. Ea ideia gehiago partekatzeko aukera daukagun lehen hezkuntzan. ANIMATUUU!!
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina